ketagih ? ha?
aiyakkk ! kalu akuu ase geram nan org akuu mesti ase ketagih !
HAHA :D . ketagihh apee tuh ea?
ouchhh ! :p jgn pk yg tidak tidak oke .
akuu ketagih na mnum air coke lha bhaii :D
tekak akuu rase haus gylaa lha byla akuu geram nan org nyh .
pelik an , padahal akuu geramm lam hatty jak .
bukann akuu perang mulut un . HAHA :D
sewell kau tiqq . grrr!~
tappy yg pasty akuu na air coke lha bhai ..
akuu ketagih nyh , HAHA ;D akuu na jugak .
grrrr!~ tappy akuu patah kaki a na g kedaii , huh :( .
moto akuu tadak mnyak . malas akuu na isi .
buang duit jak . bukan leyh mnom pon mnyak uh .
kan ? kan ? HAHA :D . saia na jugak air coke !!
grrrrr!~ * tingtong sudaa :)) chau duluk .
pyepye lalink <3




No comments:
Post a Comment
.hai !
.dah baca eh :)
.sila tinggalkan komen di sini okay .